Hotel Laguna, depandance A**, Chorvátsko, Gradac

  • Aká bola spokojnosť so službami cestovnej kancelárie ktorá poriadala Váš zájazd?

- výborná. Cestovná kancelária Aquamarin vybavila všetko tak ako mala aj v dodatočnom predstihu, čiže som bola dopredu na všetko pripravená a o všetkom informovaná. Pri príchode do Gradacu nás už pred hotelom čakala delegátka, ktorá nám všetko vysvetlila, čiže všetko prebehlo v poriadku.

  • Aká bola Vaša spokojnosť s kvalitou ubytovania?

- izby obyčajné. Mali sme balkón s výhľadom na more, čiže viac sme nepotrebovali. J                                                                           

  • Aká bola Vaša spokojnosť s vybavením a službami hotela?

- bola som spokojná. Trošku dlhšie to trvalo pri ubytovaní na začiatku, ale inak sme nemali žiadny problém. Na recepcii hotela Laguna boli vždy ochotný. Vybavenie hotela by mohlo byť aj lepšie.

  • Vaša celková spokojnosť s jedlom a stravovaním?

- jedlo bolo výborné. Mali sme síce len polpenziu, ale zakaždým nám veľmi chutilo.

  • Aká bola Vaša spokojnosť s okolím hotela? (vstup na pláž, čistota pláže a pod.)

- okolie hotela je krásne. Pláže čisté, more azúrovo modré. Z jednej strany výhľad na more a na druhú stranu hory.

  • Zodpovedala podľa Vás cena kvalite?

- áno, za 350 € na osobu som nič výhodnejšie nenašla. Myslím, že cena je prijateľná.Laguna dep. A

TERAZ PROSÍM OHODNOŤTE AJ NAŠU PRÁCU. Ďakujeme

  • Ako ste bol spokojný s priebehom vybavenia Vašej dovolenky cez CK Aquamarin?

- veľmi spokojná. Dovolenku som si kupovala priamo v dovolenkovom centre Aquamarin. Zamestnanci boli ochotní a všetko vybavili za mňa.

  •  Doporučil by ste dovolenku cez CK Aquamarin aj svojim známym?

- už sa stalo. J

  • Pôjdete s nami na dovolenku opäť?

- určite áno.

Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr
Hľadáme zamestnancaNewsletter
Kontakt

CK AQUAMARIN

Horná 44
974 01  Banská Bystrica
call centrum:

0903 459 459

e-mail: aquamarin@aquamarin.sk

PoUtStŠtPiSoNe
: