Hotel Queen Nelly ***, Bulharsko, Primorsko
- Aká bola spokojnosť so službami cestovnej kancelárie ktorá poriadala Váš zájazd?
So službami CK som bola spokojná.
- Aká bola Vaša spokojnosť s kvalitou ubytovania?
Ubytovanie bolo celkom fajn až na to, že sme mali dosť nekvalitné matrace i vankúše. Každé ráno sme vstali „dolámané“ . Myslím, že iné negatívum som nepostrehla.
- Aká bola Vaša spokojnosť s vybavením a službami hotela?
Vybavenie i služby OK až na obmedzenia, ktoré boli /napr. v bare sa podávali drinky len do 22hej hod. potom sme si museli hradiť z vlastného vrecka čo nás dosť odradilo, na izbu sme si nemohli brať z jedálni jedlo ani pitie teda áno mohli ale za poplatok jedlo 5€ káva 2€/. Čo sme nečakali pri all inclusive.
- Vaša celková spokojnosť s jedlom a stravovaním?
Jedlo a stravovanie bolo fajn, nemám dáke výhrady .
- Aká bola Vaša spokojnosť s okolím hotela?
(vstup na pláž, čistota pláže a pod. „Záhradka“ pri bazéniku a bazén bol k nezaplateniu a more tiež super. Veľká spokojnosť. Areál v okolí hotelíka je naozaj krásny.
- Zodpovedala podľa Vás cena kvalite?
Áno
TERAZ PROSÍM OHODNOŤTE AJ NAŠU PRÁCU. Ďakujeme
- Ako ste bol spokojný s priebehom vybavenia Vašej dovolenky cez CK Aquamarin?
Veľká spokojnosť s cestovou. Už som bola 2x cez vašu CK a na rok idem znova. Naozaj veľká spokojnosť. Aj keď bolo to celé celkom pestré keďže sme išli cez Hechter obávali sme sa ale verili sme a dovolenka prebehla v poriadku a hlavne sme ju užili v zdraví a šťastí.
- Doporučil by ste dovolenku cez CK Aquamarin aj svojim známym?
Určite áno.
- Pôjdete s nami na dovolenku opäť?
Samozrejme :) Ďakujeme, ža nám pomáhate byť lepšími a neustále zdokonaľovať naše služby, ktoré sú tu pre Vás, našich klientov
PS: VEĽKÁ POCHVALA PATRÍ AJ BARMANOM V BARE PRI BAZÉNIKU A TIEŽ NÁŠMU DELEGÁTOVI Plamen Ivanov .
Ďakujem za krásnu dovolenku .