Marirena hotel *** - Grécko, Kréta

Aká bola spokojnosť so službami cestovnej kancelárie ktorá poriadala Váš zájazd?

Delegátka poskytovala informácie nie celkom pravdivé, čo sa týkalo ako sa dostať do Heraklionu a podobných informácií. Keď si odmyslíme, že nás vodič autobusu vyhodil pri inom hoteli ... ale celkovo dobre.

Aká bola Vaša spokojnosť s kvalitou ubytovania?  Čo by ste na ňom zlepšili?     

Ubytovanie celkom dobré, čisto, až na výhľad z terasy – výhľad na vysoké bambusy a iné rastliny. Určite by bolo dobré vykosiť,  sedieť na teraseBalkón odfotený klientkou v hoteli Marirena a pozerať sa na húšťavu nie je celkom pekný pohľad. A čo by bolo dobré, v prvý deň príchod, aby bolo ubytovanie plynulé, nie sedieť pri batožinách nekonečne.                                                                        

Aká bola Vaša spokojnosť s vybavením a službami hotela? Čo by ste zlepšili?

Služby recepcie dobré, recepčné ústretové, až na pána Georga – manažéra hotela, ktorý nebol veľmi príjemný. Správal sa nie veľmi prívetivo k hosťom. Čo sa týka iných služieb ako upratovanie veľmi dobré, čisto všade.

Vaša celková spokojnosť s jedlom a stravovaním?

Suchý raňajkový balíček odfotený klientkou

S kultúrou stravovania sme neboli celkom spokojní, dlhé rady na čakanie, kde každú chvíľu sme čakali kto kedy nás čím obleje. Bolo by lepšie to zorganizovať. Meškali vždy s otváraním jedálne. Čašníčky v pohode až na čašníka... Čo sa týka stravy, dalo sa. Možno ovocie keby bolo. A s čím sme boli veľmi nespokojní bol suchý balíček – raňajky v deň odchodu, keďže sme mali naň nárok, cestovali sme pred šiestou ráno, tak sme požiadali o suchý balíček, lenže celý priebeh prípravy, keby sme boli natočili, tak hotová „skrytá kamera“. Príprava suchého balíčka trvala 3 hodiny, hodila nám ho upratovačka  a balíček pozostával z jednej fľašky vody a dvoch krajcoch chleba, oschnutá saláma medzitým, pričom jeden kúsok bol zabalený a druhý len tak hodený a jedna voda pre dvoch – smiešne.

Aká bola Vaša spokojnosť s okolím hotela? (vstup na pláž, čistota pláže a pod.) Pláž Vám vyhovovala?

Okolie hotela dobré, blízko na pláž, pláž dobrá čistá, vstup do mora dobrý. More pekné a teplé. Jedine negatívum bol pohľad na neďalekú továreň, z ktorej sa dymilo.

Zodpovedala podľa Vás cena kvalite?

Keď si odmyslíme drobné nedostatky ako napr. to, že nás vyhodili úplne pred iným hotelom a museli sme ísť s batožinami pešo, ďalej aj to, že bol hluk v hoteli, pretože každú chvíľu sa ľudia sťahovali z jednej izby do druhej – pikoška asi toho hotela, premiestňovali ľudí po dvoch dňoch do iných izieb.

A suchý balíček, na ktorom sme sa veľmi pobavili.

Ale celkovo dobre.

TERAZ PROSÍM OHODNOŤTE AJ NAŠU PRÁCU. Ďakujeme

Ako ste bol spokojný s priebehom vybavenia Vašej dovolenky cez CK Aquamarin?Pláž pred hotelom odfotená klientkou

Veľmi spokojní po všetkých stránkach. Najlepšie v B. Bystrici.

Doporučil by ste dovolenku cez CK Aquamarin aj svojim známym?

Určite áno, aj sme doporučili.

Pôjdete s nami na dovolenku opäť?

Určite áno.

Ďakujeme, ža nám pomáhate byť lepšími a neustále zdokonaľovať naše služby, ktoré sú tu pre Vás, našich klientov.

Slovenská asociácia cestovných kancelárií a cestovných agentúr
Stiahnite si náš katalóg!NovinkyDieťa zdarmaTip CKVeľkonočný pobytVeľkonočný pobyt v hoteli Zora
Kontakt

CK AQUAMARIN

Horná 44
974 01  Banská Bystrica
call centrum:

0903 459 459

e-mail: aquamarin@aquamarin.sk

PoUtStŠtPiSoNe
: