Marirena hotel *** - Grécko, Kréta
Aká bola spokojnosť so službami cestovnej kancelárie ktorá poriadala Váš zájazd?
Delegátka poskytovala informácie nie celkom pravdivé, čo sa týkalo ako sa dostať do Heraklionu a podobných informácií. Keď si odmyslíme, že nás vodič autobusu vyhodil pri inom hoteli ... ale celkovo dobre.
Aká bola Vaša spokojnosť s kvalitou ubytovania? Čo by ste na ňom zlepšili?
Ubytovanie celkom dobré, čisto, až na výhľad z terasy – výhľad na vysoké bambusy a iné rastliny. Určite by bolo dobré vykosiť, sedieť na terase a pozerať sa na húšťavu nie je celkom pekný pohľad. A čo by bolo dobré, v prvý deň príchod, aby bolo ubytovanie plynulé, nie sedieť pri batožinách nekonečne.
Aká bola Vaša spokojnosť s vybavením a službami hotela? Čo by ste zlepšili?
Služby recepcie dobré, recepčné ústretové, až na pána Georga – manažéra hotela, ktorý nebol veľmi príjemný. Správal sa nie veľmi prívetivo k hosťom. Čo sa týka iných služieb ako upratovanie veľmi dobré, čisto všade.
Vaša celková spokojnosť s jedlom a stravovaním?
S kultúrou stravovania sme neboli celkom spokojní, dlhé rady na čakanie, kde každú chvíľu sme čakali kto kedy nás čím obleje. Bolo by lepšie to zorganizovať. Meškali vždy s otváraním jedálne. Čašníčky v pohode až na čašníka... Čo sa týka stravy, dalo sa. Možno ovocie keby bolo. A s čím sme boli veľmi nespokojní bol suchý balíček – raňajky v deň odchodu, keďže sme mali naň nárok, cestovali sme pred šiestou ráno, tak sme požiadali o suchý balíček, lenže celý priebeh prípravy, keby sme boli natočili, tak hotová „skrytá kamera“. Príprava suchého balíčka trvala 3 hodiny, hodila nám ho upratovačka a balíček pozostával z jednej fľašky vody a dvoch krajcoch chleba, oschnutá saláma medzitým, pričom jeden kúsok bol zabalený a druhý len tak hodený a jedna voda pre dvoch – smiešne.
Aká bola Vaša spokojnosť s okolím hotela? (vstup na pláž, čistota pláže a pod.) Pláž Vám vyhovovala?
Okolie hotela dobré, blízko na pláž, pláž dobrá čistá, vstup do mora dobrý. More pekné a teplé. Jedine negatívum bol pohľad na neďalekú továreň, z ktorej sa dymilo.
Zodpovedala podľa Vás cena kvalite?
Keď si odmyslíme drobné nedostatky ako napr. to, že nás vyhodili úplne pred iným hotelom a museli sme ísť s batožinami pešo, ďalej aj to, že bol hluk v hoteli, pretože každú chvíľu sa ľudia sťahovali z jednej izby do druhej – pikoška asi toho hotela, premiestňovali ľudí po dvoch dňoch do iných izieb.
A suchý balíček, na ktorom sme sa veľmi pobavili.
Ale celkovo dobre.
TERAZ PROSÍM OHODNOŤTE AJ NAŠU PRÁCU. Ďakujeme
Ako ste bol spokojný s priebehom vybavenia Vašej dovolenky cez CK Aquamarin?
Veľmi spokojní po všetkých stránkach. Najlepšie v B. Bystrici.
Doporučil by ste dovolenku cez CK Aquamarin aj svojim známym?
Určite áno, aj sme doporučili.
Pôjdete s nami na dovolenku opäť?
Určite áno.
Ďakujeme, ža nám pomáhate byť lepšími a neustále zdokonaľovať naše služby, ktoré sú tu pre Vás, našich klientov.